ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΠΑΝΕ ... ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ (Γιέ μου, πού πας..)

4:24 π.μ.
Τα 12 ζώδια στο Ναυτικό.


Κριός
-Γιέ μου, πού πας;
-Μάνα θα πάω στα κρουαζιερόπλοια! Δεν είσαι μάνα εσύ, βασιλομήτωρ είσαι!

Ταύρος
-Γιέ μου, πού πας;
-Μάνα, δεν πάω πουθενά, και όπως θα έρχεσαι φέρε και τα καράβια.

Δίδυμος
-Γιέ μου, πού πας;
-Μάνα, θα πάω με τα παιδιά στα καράβια, γουστάρω.

Καρκίνος
-Γιέ μου, πού πας;
-Μανούλα μου, θα πάω στα καράβια, όπως έκανε ο πατερούλης μου και ο παππούς μου, και τα καράβια ψυχή έχουν και αυτά.

Λέων
-Γιέ μου, πού πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια να γίνω καπετάνιος.

Παρθένος
-Γιέ μου, πού πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια να απολυμάνω!

Ζυγός
-Γιέ μου, πού πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια. Ή να μην πάω; ή να πάω; ρε μάνα τι να κάνω τελικά;

Σκορπιός
-Γιέ μου, πού πας;
-Μάνα, γιατί ρωτάς;

Τοξότης
-Γιέ μου, πού πας;
-Μάνα όπου να 'ναι φεύγω, αρκεί να πάω κάπου.

Αιγόκερως
-Γιέ μου, πού πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια, να οργανώσω το στόλο. Όλος ο καλός ο κόσμος εκεί πάει.

Υδροχόος
-Γιέ μου, πού πας;
-Μάνα, όταν εγώ γύρναγα από τα καράβια, οι άλλοι πήγαιναν.

Ιχθύς
-Γιέ μου, πού πας;
-Μάνα, που πάω;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γράψτε Τα Σχόλιά Σας!!

Από το Blogger.