ΚΑΦΕΜΑΝΤΕΙΑ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ #1 Θάνατος, Κληρονομιά, Ευτυχισμένος γάμος (Με φωτογραφίες)

10:44 π.μ.
Η κούπα διαβάστηκε πρωί. Ο μακρινός γνωστός μας, πέθανε το απόγευμα.

Κατ'αρχήν, σας εύχομαι να μην δείτε ποτέ στην κούπα σας τέτοιο σύμβολο! 

Το κρεβάτι με το σταυρό (από πάνω για γέροντες, από κάτω για νέους) είναι το κατεξοχήν σημάδι θανάτου. Αν δέ είναι ψηλά, προς το χείλος του φλυτζανιού, θα είναι γρήγορο, μέσα στη βδομάδα.

Μη μπερδευτείτε, δεν πρόκειται για ήδη νεκρό πρόσωπο, αλλά για ετοιμοθάνατο. Αν αφορούσε κάποιο ήδη νεκρό άτομο, δε θα ήταν κρεβάτι με σταυρό, αλλά μνήμα- ορθογώνιο μαύρο κουτί με σταυρό. 

Στην καλύτερη περίπτωση, είναι σοβαρή ασθένεια- αλλά εκ πείρας κατά κανόνα είναι θάνατος.

Αν βρίσκεται στα αριστερά από το χερούλι της κούπας, αφορά μακρινό συγγενή ή απλό γνωστό.
Αν όμως βρίσκεται στα δεξιά, μιλάμε για στενή οικογένεια ή και άτομο μέσα στο σπίτι μας.

Το απεύχομαι.


Ο καφές διαβάστηκε πρωί. Το μεσημέρι της επόμενης μέρας, η γυναίκα έφυγε από τη ζωή.

Βλέπετε ξεκάθαρα μια γυναίκα που κρατά σταυρό και έναν παπά που κρατά σταυρό. 

Η κοπέλα, ήταν όπως ακριβώς την περιγράφει το φλυτζάνι. Με κοντά, σκούρα, φουντωτά μαλλιά και μάλλον εύσωμη. Έφυγε μια μέρα μετά το διάβασμα του φλυτζανιού. Η κοπέλα που ήπιε τον καφέ ήταν μακρινή συγγενής της (άλλωστε η εικόνα είναι αριστερά του χερουλιού).

Κάτω από την κοπέλα, διακρίνεται η μητέρα της, ως εύσωμη ηλικιωμένη που κρατά μαγκούρα. Πάνω από το χέρι της ηλικιωμένης υπάρχει επίσης σταυρός. Ανάμεσα στην κοπέλα και τη μητέρα της υπάρχει μαύρο τείχος: η άρρωστη κοπέλα ζούσε στο εξωτερικό και η μητέρα της μένει στην Ελλάδα...

Να πούμε τέλος ότι η εικόνα είναι ψηλά προς το χείλος του φλυτζανιού. Ήταν γρήγορο...


Η κούπα μιας ευτυχισμένης συζύγου και μητέρας!

Ας δούμε όμως και κάτι σαφώς πιο ευχάριστο!

Η παραπάνω κούπα συμβολίζει την οικογενειακή ευτυχία. Η γυναίκα που μου ζήτησε να της διαβάσω την κούπα έχει περάσει οικογενειακές <<φουρτούνες>> και ανησυχεί για το μέλλον της.

Τα πράγματα είναι ευοίωνα! Ο κόκκορας και η κότα στο χείλος του φλυτζανιού κοιτάζονται στα μάτια. Κάτω από τον κόκκορα είναι ένας ψηλός πύργος, ένα πλούσιο σπίτι.

Ο συμβολισμός του ζευγαριού σαν κόκκορα και κότας, δεν είναι τυχαίος. Υπάρχει ευημερία -υλική, στην οικογένεια. Υπάρχουν παιδιά και οικογενειακή γαλήνη. 



Στο βάθος... σπίτι!


Ψηλό σπίτι με γερούς τοίχους και γερή σκεπή με σοφίτα.

Αυτό περιγράφει ακριβώς το σπίτι πρόκειται να κληρονομήσει σε βάθος χρόνου, η γυναίκα που ήπιε από αυτό το φλυτζάνι. Την ίδια μέρα έλαβε τηλεφώνημα από τη θεία της ότι της παραχωρεί προσωρινά το εξοχικό της, με μεγάλη πιθανότητα να της το χαρίσει κάποτε. (Όχι όμως στο κοντινό μέλλον, αφού είναι στη μέση της κούπας, όχι στο χείλος της).

Το σπίτι έχει σταυρό εσωτερικά. Αυτό δε σημαίνει οτι είναι εκκλησία!- τότε ο σταυρός θα ήταν στα κεραμίδια. Στην πραγματικότητα, δύο από τους παλιούς κατοίκους αυτού του σπιτιού έχουν φύγει από τη ζωή (ο ένας πολύ πρόσφατα) και το σπίτι ερήμωσε. 

Το σπίτι βρίσκεται στα δεξιά από το χερούλι της κούπας: αφορά την γυναίκα που ήπιε και την στενή οικογένειά της.

10 σχόλια:

  1. Εγω που εχω εναν τεραστιο Ταυρο στο φλυτζανι μου πως το ερμηνευω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα γυρισα την κουπα και στο χειλος εχει ενα μεγαλο κομματι απ το καφε σε σχημα μωρου αλλα ειναι το κατακαθι σημαινει κατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιο το αρθρο! και τοσο καιρο δεν το εβγαινε στο google

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επιφυλάσσομαι να ανεβάσω κι άλλες κούπες διαβασμένες.
      είναι υπερδημοφιλείς και φέρνουν επισκεψιμότητα.

      Διαγραφή
    2. Ναι να ανεβασεις, περιμενουμε!!!

      Διαγραφή
  4. Γεια σας.. βλεπω οτι ξερετε και γαμω τα φλυτζανια.. θα μου πειτε και εμενα μια φορα τον καφε και αν δειτε κατι ενδιαφερον ανεβαστε την δικη μου κουπα.. θελω παρα πολυ να μου πει καποιος και εμενα μια φορα το καφε μου.. πειτε μου αν γινεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας.. βλεπω οτι ξερετε και γαμω τα φλυτζανια.. θα μου πειτε και εμενα μια φορα τον καφε και αν δειτε κατι ενδιαφερον ανεβαστε την δικη μου κουπα.. θελω παρα πολυ να μου πει καποιος και εμενα μια φορα το καφε μου.. πειτε μου αν γινεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θελω και εγω καπιος μια φορα να μου πει τον καφε μου.. εστω μια φορα μπορω να το στειλω και αν δειτε κατ ενδιαφερον ανεβαστε τον δικο μου καφε περιμενω απαντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σας είδα ότι λέτε τον καφέ τέλεια θα ήθελα να μου πείτε και εμένα ψάχνω πολύ καιρό κάτι τέτοιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειά σας είδα ότι λέτε τον καφέ τέλεια θα ήθελα να μου πείτε και εμένα ψάχνω πολύ καιρό κάτι τέτοιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε Τα Σχόλιά Σας!!

Από το Blogger.